999 ,- KR IGJEN TIL FRI FRAKT!

Til kassen
Totalt: 0
Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter

Vi anbefaler

Til kassen
Total: 0,-
FRI RETUR VED BYTTE | FRI FRAKT OVER 999 KR* | KUNDEKLUBB

Kundeservice

Kontakt oss

Telefon
Åpent 10-16 Ring oss 33 74 03 00
Chat
Chat med oss mellom 09-18

Ofte stilte spørsmål

Retur og/eller bytte

Hvor mye koster retur?

Hos oss er det gratis retur, men det forutsetter at du benytter vår returordning. Du finner fremgangsmåten HER

Hvordan sender jeg en retur?

Registrer din retur på "Min Konto", skriv ut etiketten som blir opprettet og teip den over gammel fraktetikett om du bruker samme sendingspose som du fikk varene i. Lever din retur hos Posten, f. eks Post-i-butikk. Du finner all informasjon om retur HER

Kan jeg levere retur i deres hentepunkt i Sandefjord? Ja, det kan du. Skal du bytte størrelse eller produkt anbefaler vi at du legger inn en ny bestilling først. Hentepunktet er åpent alle hverdager fra 10:00 - 16:00.
Jeg ønsker å bytte en størrelse/vare, hvordan gjør jeg det?

Ved bytte av størrelse eller vare, så må du legge inn en ny bestilling. Dette er for at behandlingstiden blir mye kortere, og at vi er sikker på at størrelsen/varen du ønsker å bytte til er på lager. Hvis ikke produktet du ønsker å bytte til er tilgjengelig på nettsiden, har vi dessverre ikke varen på lager. 

Når vi mottar din retur, blir varene fra den aktuelle ordren kreditert, altså tilbakebetalt eller at faktura blir oppdatert om det er du har valgt som betalingsmetode. Din ny ordre med varene som du har byttet til, må du betale i sin helhet.

Varen jeg ønsker å bytte koster ikke det samme som da jeg bestilte, kan jeg få samme pris? Selvsagt skal du få samme pris på lik vare ved bytte. Send oss ditt nye ordrenr til oss på e-post, chat på facebook eller telefon rett etter at du har lagt inn bestillingen så endrer vi prisen til det samme som du betalte på din første ordre.
Jeg har ikke tilgang på printer, hvordan får jeg returetiketten da? Send oss en e-post til kundeservice@dressmykid.no, chat med oss på facebook eller ring oss på telefon 33 74 03 00, så hjelper vi deg. Vi kan sende den per post.

Frakt

Hva koster frakt? Vi har fri frakt på alle ordrer over kr. 999,- som er valgt med Posten - pakke i postkassen eller PostNord MyPack - pakke til butikk. For ordrer under dette beløpet koster Pakke i postkassen med Posten kr. 49,- og PostNord Mypack - pakke til butikk kr. 59,-. PostNord hjemlevering kr. 99,- uansett ordresum.
Leverer dere til Svalbard?

Ja, det gjør vi. 

Når kan jeg forvente å få pakken min? Vi sender ut bestillinger alle hverdager. Bestiller du før kl 13, sender vi stort sett bestillingen din samme dag. Transpørterene bruker i gjennomsnitt 1-4 dager på levere pakkene. Pakker blir ikke utlevert lørdag og søndag samt helligdager. Du kan alltid spore pakken du har bestilt hos oss. Når din ordre blir sendt fra vårt lager får du en bekreftelse på e-post. I den e-posten finner du også et sporingsnummer. Du kan også logge deg inn på "Min Konto" i nettbutikken for å finne sporingsnummer.
Tilbyr dere hjemlevering? Vi tilbyr hjemlevering med PostNord hjem til din bostedsadresse på bakkenivå. Du må være hjemme for å motta leveransen. Leveringstidspunkt avtales direkte med transportør. PostNord Hjemlevering har en fastpris på 99,- ink mva uansett ordresum. 
Kan jeg hente bestillingen på lageret i Sandefjord? Ja, det kan du. Hent din ordre selv i vårt hentepunkt i Hinderveien 5B, 3223 Sandefjord. Du får en e-post/SMS når din ordre er klar til henting. Dette alternativet er gratis. Hentepunktet er åpent fra 10-16 alle hverdager. 

Reklamasjon

Jeg ønsker å reklamere på en vare. Hvordan gjør jeg det?

Har du vært så uheldig at noe galt har skjedd med varen du kjøpte av DressMyKid.no ber vi deg ta kontakt på e-post kundeservice@dressmykid.no med en utfyllende feilmelding om saken, gjerne med bilder/video om det er naturlig. Noen ganger trenger vi ikke varen i retur så det er best om man avventer innsending av defekt vare før man får beskjed om dette. Vi vil løse saken i samarbeid med vår leverandør og behandlingstid vil variere fra sak til sak avhengig av leverandør og hva som er feil. Vi vil naturlig prøve å løse saken så raskt som mulig, men normalt kan en reklamasjon ta 1-2 uker behandlingstid avhengig av hvordan saken løses. Du vil motta et saksnummer for din reklamasjon og bli løpende informert om framgangen.

Bestilling

Hvordan handle hos DressMyKid.no Vi ønsker at din handleopplevelse skal være så enkel, smidig og god som mulig når du handler hos oss. Er det en spesifikk vare du ser etter, kan du benytte deg av søkefeltet helt øverst på siden. Eller så er alle våre produkter delt inn i ulike kategorier og filter. Klikk deg frem til ønsket alder, type matriale, utstyr osv. Man kan også se på de mest populære produktene, nyhetene og akutelle tilbud. Når du funnet det du ønsker, velg størrelse og antall og klikk på "Legg til i handlekurv". Handlekurven finner du øverst i høyre hjørne på datamaskiner og nederst i høyre hjørne på mobile enheter. 
Kan jeg gjøre en endring eller kansellere en ordre?

Har du oppdaget en feil, ønsker å gjøre en endring  eller ønsker å kansellere din bestilling før vi har behandlet ordren, ta kontakt med oss på kundeservice@dressmykid.no, chat eller telefon 33 74 03 00.

Har du mottatt oppdatering fra oss med at ordren din er "Sendt", får vi dessverre ikke stoppet den. Men fortvil ikke, vi har fri retur. Du finner returinformasjon HER

Kan jeg legge til en vare eller slå sammen ordrer? Vi kan dessverre ikke legge til varer på din bestilling. Da må ordren din kanselleres og du må bestille på nytt. Vi har heller ikke mulighet til å slå to bestillinger sammen i en sendning. Ta kontakt med kundeservice, så hjelper vi deg.
Hvordan vet jeg at dere har motatt min bestilling?

Du får en ordrebekretelse på e-post når bestillingen din har gått igjennom. Når din ordre er plukket, pakket og sendt får du en ny e-post med oppdatering "sendt" sammen med sporingsnr, slik at du kan spore pakken din. 

Obs! Noen bekreftelser kan havne i søppelpost eller spam filter, sjekk gjerne disse dersom du ikke har mottatt din bekreftelse.

 

Produktet du valgte er lagt i handlekurven