1299 ,- KR IGJEN TIL FRI FRAKT!

Til kassen
Totalt: 0

Meny

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
FRI RETUR VED BYTTE | FRI FRAKT OVER 1299 KR* | KUNDEKLUBB

Frakt og
levering

 

PostNord, Porterbuddy, Posten/Bring og WiderøeSmart.


Alle bestillinger som kommer inn før kl. 13:00 (egne tidsfrister for Porterbuddy) sendes som regel samme dag.
Dette gjelder kun mandag til fredag. Alt sendes direkte fra Norge uten gebyrer og ingen toll.


FRI FRAKT over 1 299,- 

FRI FRAKT over 1 299,-

Fraktpriser:

  • Kr 49,- på bestillinger over kr. 1 299,-
  • kr 99,- på bestillinger under kr. 1 299,-

Porterbuddy

  • Porterbuddy leverer i Stor-Oslo, Østfold, Vestfold, Kristiansand, Stavanger, Bergen og Trondheim. Du finner alltid oppdatert dekning her. Bor du i dette området og trenger rask levering, kan Porterbuddy være fraktalternativet for deg. Bestiller du innen klokken 12:20 kan Porterbuddy levere allerede samme dag på Østlandet, og til resterende regioner leverer dem kvelden etter. 
  • Leveringsvindu i Stor-Oslo området er 17:30-19:30, 19:30-21:30, eller 17:30-21:30. 
  • Leveringsvindu i Østfold og Vestfold er kl. 19:00-22:00. 
  • Leveringsvindu til resterende regioner er 17:30-21:30. 

Hvordan fungerer dette?

  • Etter at du har gjennomført din bestilling mottar du en SMS fra Porterbuddy med en sporingslink. Denne linken vil oppdatere seg og spore pakken hele veien fra deres terminal til du mottar pakken på døren din. 
  • Når man går inn på linken første gang vil man få muligheten til å fylle inn detaljer for leveransen, f.eks: kontaktløs levering eller personlig overlevering, ringe på dørklokke eller ringe deg på telefon, informasjon om hvilken etg. man bor i,  en beskrivelse av eventuelt hvor sjåføren skal legge pakken eller spesifikke ønsker for å ta kontakt ved overlevering. 
  • Når pakken klargjøres for rute og er på vei, vil du også motta en ny SMS med denne infoen. Da vil du også få et oppdatert nummer i køen (f.eks. nr.15 av 45). I tillegg kan man se et kart, der man ser live data på hvor sjåføren befinner seg. 
  • Når du er neste i køen, så får du en SMS som informerer om dette, slik at du som mottaker kan gjøre deg klar. 
  • Dersom du velger kontaktløs levering, så vil du få en SMS om at pakken er levert og du kan finne et bilde av pakkens plassering i sporingslinken.

Fraktpriser:

  • Fri frakt på alle bestillinger over kr. 1299,-
  • Mypack Box: Kr 59,- for bestillinger under kr 1 299,-
  • MyPack Collect: Kr 69,- for bestillinger under kr 1299,-
     

MyPack Box

  • Levering til pakkeautomat som du velger i kassen basert på ditt postnummer. Du må laste ned PostNord appen for å åpne pakkeautomaten. Den kan du laste ned her.  
  • Kan ikke pakken din leveres til en pakkeautomat av diverse grunner blir den sendt til nærmeste leveringssted i butikk.
  • Oversikt over Postnord sine utleveringssteder finner du her.

    MERK: Ordrer over 1 600,- sendes ikke med dette leveringsalternativet.

    Leveringsalternativet MyPack Box er kun tilgjengelig som fraktmetode dersom varene i handlekurven er gyldige for dette leveringsalternativet. Etter at ordren er registrert gjøres det en ytterligere adresse og varesjekk, som i enkelte tilfeller gjør at ordre må byttes til leveringsalternativet MyPack Collect.
     

PostNord MyPack Collect

  • Levering til butikk eller pakkeautomat som du velger i kassen basert på ditt postnummer.
  • Hentefrist: 7 dager etter at hentemelding er mottatt. Det er mulig å utsette hentefrist i APP eller på my.postnord.no
  • Vi anbefaler at du laster ned PostNord sin APP for fullstendige oppdateringer om sendingen.

Fraktpris: 

  • Fri frakt på alle bestillinger over kr. 1 299,-
  • Posten Pakke i Postkassen: Pose på døren: kr 69,- for ordrer under 1 299,-

Pakke i Postkassen: Pose på døren (Posten)


MERK: Ordrer over 1 600kr sendes ikke med dette leveringsalternativet.


Leveringsalternativet Pakke i Postkassen er kun tilgjengelig som fraktmetode dersom varene i handlekurven er gyldige for dette leveringsalternativet. Etter at ordren er registrert gjøres det en ytterligere adresse og varesjekk, som i enkelte tilfeller gjør at ordre må byttes til leveringsalternativet PostNord MyPack. 

  • Samtykke
    Kunde samtykker og aksepterer i kassen at pakken kan henges på døren i en pose hvis sendingen av ulike grunner ikke får plass i postkassen.
  • Kriterier for Pose på døren: 
    • Avstanden fra postkasse til mottakers dør må ikke overstige 250 m.
    • Huset må være tydelig merket med husnummer og oppgang.
    • Døren må være tydelig merket med mottakers navn.
    • Posten må ha adgang til mottakers dør, f.eks. ved låst ytterdør til felles inngang

      




     

I tilfeller der kriteriene over ikke er oppfylt blir sendingen levert til mottakers postkontor eller Post i butikk for utlevering mot et hentesendingstillegg. Her vil du få en SMS eller hentemelding når din ordre er klar for henting.

Fraktpris:

  • Kr. 99,- uansett ordresum.

WiderøeSmart

  • WiderøeSmart tilbyr levering på utvalgte postnummer en rekke steder i Nord-Norge, Trondheim, Ålesund, Molde, Bergen, Stavanger og Kristiansand.
  • Bestillinger før 14:00 sendes samme dag og leveres på din adresse innen 1-2 virkedager.
  • WiderøeSmart er en netthandel logistikk løsning som sørger for at du som sluttkunde mottar pakken like raskt som flyselskapene flyr. 
  • WiderøeSmart benytter seg av flyselskapenes eksisterende ruteprogram, og sammen med deres topp teknologi for netthandel, sørger for at dine pakker vil bli levert til utvalgte postnummer i løpet av 1-2 virkedager. 
  • WiderøeSmart representerer flere flyselskaper, men Widerøe eier produktet. 
  • Du får tilsendt sporingslink og kan følge pakken hele veien. Du kan også spore pakken ved å skrive inn ditt ordrenummer her. 

Hentepunkt 

  • Hent din ordre selv i vårt hentepunkt på Søndre kullerød 6, 3241 Sandefjord. 
  • Du får en e-post/SMS når din ordre er klar til henting. 
  • Dette alternativet er gratis. 
  • Hentepunktet er åpent fra 10-16 alle hverdager.  
  • Du kan også returnere varer i vårt hentepunkt.

Sporing

Når din ordre blir sendt fra vårt lager får du en bekreftelse på e-post. I den e-posten finner du også et sporingsnummer. Du kan også logge deg inn på "Min Konto" i nettbutikken for å finne sporingsnummer.


Manglende varer i din bestilling

Bestiller du varer som vi ikke har på lager pga. feil i lagerstatus, så vil du få beskjed pr. mail og SMS der vi finner en løsning og at du som kunde får en kompensasjon.