1199 ,- KR IGJEN TIL FRI FRAKT!

Til kassen
Totalt: 0
Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
FRI RETUR VED BYTTE | FRI FRAKT OVER 1199 KR* | KUNDEKLUBB

RETUR OG BYTTE

Ønsker du å bytte eller returnere?

Vi har en returfrist på 60 dager fra den dagen du bestilte. For å utføre en retur gjør du følgende:

  1. Logg inn på Min Konto på DressMyKid.no med den e-postadressen du har registerert ditt kjøp med. Logger du inn for første gang, trykker du på Glemt passord og du vil få tilsendt passord på e-post. 
     
  2. Velg ordrehistorikk og trykk på vis ordre på den bestillingen du skal sende i retur. 
     
  3. Skriv inn antall bak produktene du skal returnere.
     
  4. Velg årsak for retur, godkjenn returbetingelser og trykk på registrer retur.
     
  5. Din retur er nå registrert og det er opprettet en returetikett. Denne kan skrives direkte ut ved å  trykke på  øverst til høyre på siden. Etiketten blir også sendt til din e-postadresse fra avsender Cargonizer.
     
  6. Pakk varene du skal returnere tilbake i posen (i samme stand som du da du fikk dem), teip igjen posen og teip på returetiketten. Bruker du samme emballasje som du fikk varene levert i, husk å feste returetiketten over evt gammel fraktetikett. 
     
  7. Lever returen på ditt nærmeste utleveringsted for Posten/Bring. 


    Har du ikke mulighet til å skrive ut etiketten, Kontakt oss så finner vi en løsning!

Du kan også levere din retur i vårt hentepunkt, da trenger du ikke å registrere din retur på min konto. Kom innom oss alle hverdager mellom kl 10-16. 

Ved bytte av størrelse eller vare, så må du legge inn en ny bestilling. Dette er for at behandlingstiden blir mye kortere, og at vi er sikre på at størrelsen/varen du ønsker å bytte til er på lager. Hvis ikke produktet du ønsker å bytte til er tilgjengelig på nettsiden, har vi dessverre ikke varen på lager. Når vi mottar din retur, blir ordre eller varelinjer på ordre som vi har mottatt i retur kreditert.

Har du kjøpt et produkt på tilbud som ikke lenger er på tilbud så skal du selvfølgelig få samme pris.
Kontakt oss så løser vi dette.

Du trenger ikke å sende med angrerettskjema eller gi oss beskjed om at du har sendt retur, dette blir automatisk registrert i vårt system så lenge du registerer returen som beskrevet over.

Behandlingstid 
Alle returer skal bli behandlet hos innen 10 virkedager etter at vi har mottatt retursendingen. I enkelte perioder må det beregnes noe lenger behandlingstid. Benytter du deg av vår returordning kan du søke opp din retursending hos www.posten.no og skrive inn ditt ordrenr i feltet sporingsnummer. Det kan hende man får flere treff, men ordrenr er oppgitt som referanse og mottakeradresse er 3241 Sandefjord. Når returen er behandlet hos oss blir det sendt ut en e-post med bekreftelse.
Behandlingstiden per dags dato er 8-12 virkerdager etter at returen er ankommet vårt returmottak.

OBS!
Returpakken kan ikke overstige følgende mål: 
Lengde + bredde + tykkelse: 90 cm
Lengde: 45cm
Vekt: 5kg
Disse målene overstiger hvis du velger å sende retur i en større eske. Bruker du samme pose som du mottok varene i, er det det innenfor målene. 

Er din returpakke større enn dette, må du opprette en returetikett hos PostNord HER
Skriv inn returkode: dmk-retur-21 
Følg deretter veiledningen til du har opprettet en fraktetikett.

Koster det noe å returnere/bytte?

  • Hvis du bytter størrelse eller modell, koster det ingenting å returnere din(e) vare(r).
  • Hvis du returnerer deler av eller hele din ordre, koster det ingenting å returnere din(e) vare(r).
  • Hvis du reklamerer på en vare, koster det ingenting å returnere din vare. 
  • Om du må reklamere på en vare les nederst på denne siden, ikke send i retur før du har avtalt med kundeservice.

    Returen sendes til følgende adresse:

    DressMyKid AS
    Søndre Kullerød 6
    3241 Sandefjord
     

NB! Velger du å ikke bruke DressMyKids fraktedokumenter står du selv ansvarlig for denne returkostnaden

Betingelser for godkjennelse av bytte/retur:

  • Sko og klær kan prøves, men ikke være synlig brukt.
  • De må også ha sine orginale merkelapper.
  • Produkter med påtrykk (sekker, drikkeflasker etc) kan ikke byttes.

Refundering - Når får jeg pengene tilbake for min retur?

KORTBETALING
Har du betalt via kort vil pengene bli tilbakebetalt på den kontoen som kortet er tilknyttet.
Merk deg at det vil ta 3-7 virkedager før pengene er på konto etter at returordren er behandlet hos oss.

KLARNA
Hos Klarna har du to alternativer:
1. Flytt fram forfallsdatoen for å unngå unødvendige avgifter. Du kan utsette betalingen inntil 10 dager.
2. Frys fakturaen. Dette gjør ved å registrere en retur på den aktuelle fakturaen. 

Gjør det selv i Klarna APP, på "Klarna Min side" : Klarna Logg inn 
kontakt Klarna kundeservice Klarna Kundeservice

Har du allerede betalt din faktura, tilbakebetaler Klarna deg. Mangler Klarna noen detaljer, kommer de til å kontakte deg via e-post. (3-7 dager)

VIPPS
Har du betalt via Vipps vil pengene bli tilbakebetalt på den kontoen som Vipps er koblet til.
Merk deg at det vil ta 3-7 virkedager før pengene er på konto etter at returordren er behandlet hos oss.

Vi refunderer ikke frakt for noe som sendes oss utenom vår returordning.

Uavhentede pakker
Uavhentede pakker vil belastes med 59 kr. Du må derfor hente varen din selvom du ønsker å returnere den. 

Reklamasjon
Har du vært så uheldig at noe galt har skjedd med varen du kjøpte av DressMyKid.no ber vi deg ta kontakt på e-post kundeservice@dressmykid.no med en utfyllende feilmelding om saken, gjerne med bilder/video om det er naturlig. Noen ganger trenger vi ikke varen i retur så det er best om man avventer innsending av defekt vare før man får beskjed om dette. Vi vil løse saken i samarbeid med vår leverandør og behandlingstid vil variere fra sak til sak avhengig av leverandør og hva som er feil. Vi vil naturlig prøve å løse saken så raskt som mulig, men normalt kan en reklamasjon ta 1-2 uker behandlingstid avhengig av hvordan saken løses. Du vil motta et saksnummer for din reklamasjon og bli løpende informert om framgangen.