999 ,- KR IGJEN TIL FRI FRAKT!

Til kassen
Totalt: 0
Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter

Vi anbefaler

Til kassen
Total: 0,-
FRI RETUR VED BYTTE | FRI FRAKT OVER 999 KR* | KUNDEKLUBB

FRI RETUR VED BYTTE

Ønsker du å bytte eller returnere vare(r)?
Vi har en returfrist på 30 dager. Ved bytte av størrelse eller vare, så må du legge inn en ny bestilling. Dette er for at behandlingstiden blir mye kortere, og at vi er sikre på at størrelsen/varen du ønsker å bytte til er på lager. Hvis ikke produktet du ønsker å bytte til er tilgjengelig på nettsiden, har vi dessverre ikke varen på lager. Når vi mottar din retur, blir ordre eller varelinjer på ordre som vi har mottatt i retur kreditert.

For å utføre en retur gjør du følgende:

OBS!
Returpakken kan ikke overstige følgende mål: 
Lengde + bredde + tykkelse: 90 cm
Lengde: 45cm
Vekt: 5kg
Disse målene overstiger hvis du velger å sende retur i en større eske. Bruker du samme pose som du mottok varene i, er det det innenfor målene. 

Er din returpakke større enn dette, må du opprette en returetikett hos PostNord HER
Skriv inn returkode: dmk-retur-21 
Følg deretter veiledningen til du har opprettet en fraktetikett.

 

  1. Logg inn på Min Konto på DressMyKid.no med den e-postadressen du har registerert ditt kjøp med. Logger du inn for første gang, trykker du på Glemt passord og du vil få tilsendt passord på e-post. 
     
  2. Velg den ordren du ønsker å sende i retur, trykk returner varer og skriv inn antall på de varene som skal returneres. 
     
  3.  Velg årsak for retur, godkjenn returbetingelser og trykk på  registrer retur.
     
  4.  Innen 5 minutter vil du motta din returetikett på til din registrerte e-postadresse. Om du ikke har fått den, kan du laste den ned ved å trykke på last ned etikett øverst på siden.
    OBS: Tilpass størrelsen på utskriften til at returetiketten dekker ca en kvart (1/4) side. Er etiketten for stor, klarer ikke posens scanningssystemer å scanne inn sendingen.
     
  5. Pakk varene du skal returnere tilbake i posen (i samme stand som du da du fikk dem), teip igjen posen og teip på returetiketten. Bruker du samme emballasje som du fikk varene levert i, husk å feste returetiketten over evt gammel fraktetikett 
     
  6. Lever returen på ditt nærmeste utleveringsted for Posten/Bring. 

Du trenger ikke å sende med angrerettskjema eller gi oss beskjed om at du har sendt retur, dette blir automatisk registrert i vårt system så lenge du registerer returen som beskrevet over.

Vi har som mål om å behandle din retur så raskt som mulig etter at den ankommer vår returavdeling, men i perioder kan det ta lenger tid - inntil 10 dager. Om du har betalt med Klarna faktura, må du huske å registrere at du sendt inn en retur i Klarna APP eller på Klarna sin Min Side - slik at fakturaen blir fryst inntil vi har behandlet returen.

Koster det noe å returnere/bytte?

  • Hvis du bytter størrelse eller modell, koster det ingenting å returnere din(e) vare(r).
  • Hvis du returnerer deler av din ordre, koster det ingenting å returnere din(e) vare(r).
  • Hvis du reklamerer på en vare, koster det ingenting å returnere din vare. 
  • Om du må reklamere på en vare les nederst på denne siden, ikke send i retur før du har avtalt med kundeservice.

    Returen sendes til følgende adresse:
    DressMyKid AS
    Postboks 2045
    3202 Sandefjord

NB! Velger du å ikke bruke DressMyKids fraktedokumenter står du selv ansvarlig for denne returkostnaden

Betingelser for godkjennelse av bytte/retur:

  • Sko og klær kan prøves, men ikke være synlig brukt.
  • De må også ha sine orginale merkelapper og orginalemballasje. 
  • Produkter med påtrykk (sekker, drikkeflasker etc) kan ikke byttes.

Refundering - Når får jeg pengene tilbake for min retur?

Velger du å bli refundert for din retur vil vi tilbakebetale penger til betalingsmetoden valgt ved bestilling.

KORTBETALING
Har du betalt via kort vil pengene bli tilbakebetalt på den kontoen som kortet er tilknyttet.
Merk deg at det vil ta 3-7 virkedager før pengene er på konto etter at returordren er behandlet hos oss.

KLARNA
Hos Klarna har du to alternativer:
1. Flytt fram forfallsdatoen for å unngå unødvendige avgifter. Du kan utsette betalingen inntil 10 dager.
2. Frys fakturaen. Dette gjør ved å registrere en retur på den aktuelle fakturaen. 

Gjør det selv i Klarna APP, på "Klarna Min side" : Klarna Logg inn 
kontakt Klarna kundeservice Klarna Kundeservice

Har du allerede betalt din faktura, tilbakebetaler Klarna deg. Mangler Klarna noen detaljer, kommer de til å kontakte deg via e-post. (3-7 dager)

VIPPS
Har du betalt via Vipps vil pengene bli tilbakebetalt på den kontoen som Vipps er koblet til.
Merk deg at det vil ta 3-7 virkedager før pengene er på konto etter at returordren er behandlet hos oss.

Vi refunderer ikke frakt for noe som sendes oss utenom vår returordning.

Uavhentede pakker
Uavhentede pakker vil belastes med 59 kr. Du må derfor hente varen din selvom du ønsker å returnere den. 

Reklamasjon Har du vært så uheldig at noe galt har skjedd med varen du kjøpte av DressMyKid.no ber vi deg ta kontakt på e-post kundeservice@dressmykid.no med en utfyllende feilmelding om saken, gjerne med bilder/video om det er naturlig. Noen ganger trenger vi ikke varen i retur så det er best om man avventer innsending av defekt vare før man får beskjed om dette. Vi vil løse saken i samarbeid med vår leverandør og behandlingstid vil variere fra sak til sak avhengig av leverandør og hva som er feil. Vi vil naturlig prøve å løse saken så raskt som mulig, men normalt kan en reklamasjon ta 1-2 uker behandlingstid avhengig av hvordan saken løses. Du vil motta et saksnummer for din reklamasjon og bli løpende informert om framgangen.
 

Produktet du valgte er lagt i handlekurven