DressMyKid AS
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

FRI RETUR VED BYTTE

Ønsker du å bytte eller returnere vare(r)?
Vi anbefaler at du legger ny ordre i nettbutikken på de varene du ønsker å bytte til før du sender en retur. Da vil du få tilsendt varene raskere og slipper behandlingstiden på returen. Når vi mottar din retur, blir ordre eller varelinjer på ordre kreditert. 

For å utføre en retur gjør du følgende:

Klikk her for å fylle ut skjema. Skriv i henvendelsen at du ønsker å bytte varen og hvilket ordrenummer varen er bestilit på. Vi sender vi deg en returlapp på e-post.

Denne filen må skrives ut og klistres på pakken du skal sende til oss. Denne leveres på nærmeste post-i-butikk eller postkontor, men kan også legges i en rød, offentlig postkasse om du får plass. Merk at returen leveres til Posten/Bring, IKKE Post Nord/MyPack. 

Koster det noe å returnere/bytte?

  • Hvis du bytter størrelse eller modell, koster det ingenting å returnere din(e) vare(r).
  • Hvis du returnerer deler av din ordre, koster det ingenting å returnere din(e) vare(r).
  • Hvis du returnerer hele din ordre, må du selv dekke returkostnaden.
    Returen sendes til følgende adresse:
    DressMyKid AS
    Hinderveien 5B
    3223 Sandefjord
  • Hvis du reklamerer på en vare, koster det ingenting å returnere din vare.

NB! Velger du å ikke bruke DressMyKids fraktdokumenter står du selv ansvarlig for denne returkostnaden.

Betingelser for godkjennelse av bytte/retur

  • Sko og klær kan prøves, men ikke være synlig brukt.
  • De må også ha sine orginale merkelapper og orginalemballasje. 
  • Produkter med påtrykk (sekker, drikkeflasker etc) kan ikke byttes.

Refundering - Når får jeg pengene tilbake for min retur?

Velger du å bli refundert for din retur vil vi tilbakebetale penger til betalingsmetoden valgt ved bestilling.

KORTBETALING
Har du betalt via kort vil pengene bli tilbakebetalt på den kontoen som kortet er koblet til.
Merk deg at det vil ta 3-7 virkedager før pengene er på konto etter at returordren er behandlet hos oss.

KLARNA
Hos Klarna har du to alternativer:
1. Flytt fram forfallsdatoen for å unngå unødvendige avgifter. Du kan utsette betalingen inntil 10 dager.
2. Frys fakturaen. Dette gjør ved å registrere en retur på den aktuelle fakturaen. 

Gjør det selv på "Min side" : Klarna Logg inn eller 
kontakt Klarna kundeservice Klarna Kundeservice

Har du allerede betalt din faktura, tilbakebetaler Klarna deg. Mangler Klarna noen detaljer, kommer de til å kontakte deg via e-post. (3-7 dager)

VIPPS
Har du betalt via Vipps vil pengene bli tilbakebetalt på den kontoen som Vipps er koblet til.
Merk deg at det vil ta 3-7 virkedager før pengene er på konto etter at returordren er behandlet hos oss.

Vi refunderer ikke frakt for noe som sendes oss utenom vår returordning.

Uavhentede pakker
Uavhentede pakker vil belastes med 59 kr. Du må derfor hente varen din selvom du ønsker å returnere den. 

Reklamasjon
Har du vært så uheldig at noe galt har skjedd med varen du kjøpte av DressMyKid.no ber vi deg ta kontakt pr mail med en utfyllende feilmelding om saken, gjerne med bilder om det er naturlig. Noen ganger trenger vi ikke varen i retur så det er best om man avventer innsending av defekt vare før man får beskjed om dette. Vi vil løse saken i samarbeid med vår leverandør og behandlingstid vil variere fra sak til sak avhengig av leverandør og hva som er feil. Vi vil naturlig prøve å løse saken så raskt som mulig, men normalt kan en reklamasjon ta 1-2 uker behandlingstid avhengig av hvordan saken løses. Du vil motta et saksnummer for din reklamasjon og bli løpende informert om framgangen.

Trykk Enter for å søke eller Esc for å lukke