" />
DressMyKid AS
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

FRI RETUR VED BYTTE

Ønsker du å bytte eller returnere vare(r)?
Vi anbefaler at du legger ny ordre i nettbutikken på de varene du ønsker å bytte til før du sender en retur. Da vil du få tilsendt varene raskere og slipper behandlingstiden på returen. Når vi mottar din retur, blir ordre eller varelinjer på ordre kreditert. 

For å utføre en retur gjør du følgende:

Klikk her for å fylle ut skjema. Skriv i henvendelsen at du ønsker å bytte varen. Vi sender vi deg en returlapp på e-post.

Denne filen må skrives ut og klistres på pakken du skal sende til oss. Denne leveres på nærmeste post-i-butikk eller postkontor, men kan også legges i en rød, offentlig postkasse om du får plass. Merk at returen leveres til Posten/Bring, IKKE Post Nord/MyPack. 

Koster det noe å returnere/bytte?

  • Hvis du bytter størrelse eller modell, koster det ingenting å returnere din(e) vare(r).
  • Hvis du returnerer deler av din ordre, koster det ingenting å returnere din(e) vare(r).
  • Hvis du returnerer hele din ordre, koster det 29 kroner per returforsendelse. Hvis du har valgt faktura, vil du da få en oppdatert faktura hvor returvarene er trukket fra og returavgiften lagt til. Hvis du har betalt på forhånd, vil du få kjøpsbeløpet for returvaren(e) refundert, minus returavgiften.
  • Hvis du reklamerer på en vare, koster det ingenting å returnere din vare.

NB! Velger du å ikke bruke DressMyKids fraktdokumenter står du selv ansvarlig for denne returkostnaden.

Betingelser for godkjennelse av bytte/retur

  • Sko og klær kan prøves, men ikke være synlig brukt.
  • De må også ha sine orginale merkelapper og orginalemballasje. 

Refundering - Når får jeg pengene tilbake for min retur?

Velger du å bli refundert for din retur vil vi tilbakebetale penger til betalingsmetoden valgt ved bestilling. Tiden for tilbakebetaling vil avhenge av metode: for Paypal er det normalt 3-5 virkedager, for Klarna er det normalt 5-15 virkedager. Merk at tiden gjelder fra returen har blitt behandlet.

Vi refunderer ikke frakt for noe som sendes oss utenom vår returordning.

Uavhentede pakker
Uavhentede pakker vil belastes med 59 kr. Du må derfor hente varen din selvom du ønsker å returnere den. 

Reklamasjon
Har du vært så uheldig at noe galt har skjedd med varen du kjøpte av DressMyKid.no ber vi deg ta kontakt pr mail med en utfyllende feilmelding om saken, gjerne med bilder om det er naturlig. Noen ganger trenger vi ikke varen i retur så det er best om man avventer innsending av defekt vare før man får beskjed om dette. Vi vil løse saken i samarbeid med vår leverandør og behandlingstid vil variere fra sak til sak avhengig av leverandør og hva som er feil. Vi vil naturlig prøve å løse saken så raskt som mulig, men normalt kan en reklamasjon ta 1-2 uker behandlingstid avhengig av hvordan saken løses. Du vil motta et saksnummer for din reklamasjon og bli løpende informert om framgangen.

Trykk Enter for å søke eller Esc for å lukke