1299 ,- KR IGJEN TIL FRI FRAKT!

Til kassen
Totalt: 0

Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
FRI RETUR VED BYTTE | FRI FRAKT OVER 1299 KR* | KUNDEKLUBB

COVID-19: INFORMASJON

DressMyKid følger utviklingen av Coronaviruset tett og forholder oss til retningslinjer og gjeldende anbefalinger. Her har vi samlet informasjonen du trenger for å handle trygt på DressMyKid.no

Har du spørsmål utover dette,  er du hjertelig velkommen til å ta konakt med oss HER

Ta vare på hverandre!

 

Kan man fortsatt bestille varer som normalt på DressMyKid.no?
Vårt lager er i full drift og vi pakker og sender ordrer fortløpende.

 

Påvirker leveringstiden av situasjonen vi befinner oss i?
Vi bruker Posten/Bring og PostNord som transportører, og vi følger tett med på deres oppdateringer om situasjonen.

Status hos Posten finner du her:
https://www.posten.no/kundeservice/koronasituasjonen

Status hos PostNord finner du her:
http://www.postnord.no/nb/nyheter/postnord-folger-corona-situasjonen

 

Kan man benytte seg av hentepunktet deres i Sandefjord?
Hentepunktet er åpent mandag - fredag kl 10-16. Det er montert plexiglass for beskyttelse samt satt ut håndesinfeksjon og engangshansker. Vi ber alle som benytter seg av hentepunktet følger FHI sine helseråd.

 

Frakt og levering
Fra vår side går alt som normalt. Du kan lese mer om dette her: 
FRAKT OG LEVERING

 

Vil kundeservice være åpent som normalt?
Kundeservice har åpent som normalt. 

 

Kan man fortsatt benytte seg av angreretten og sende varer i retur?
Ja, det kan man. 14 dagers angrerett gjelder fortsatt. Det vil også være mulig å bytte størrelse på samme måte som før. Betingelsene for godkjent retur/bytte gjelder fortsatt. Les mer her: https://www.dressmykid.no/pages/fri-retur-ved-bytte

 

Vil det være mulig å bestille med hjemlevering?
Det er mulig, vi har flere fraktalternativer: 

Vi bruker Posten/Bring og PostNord som transportører. Alle bestillinger som kommer inn før kl 13.00 sendes som regel samme dag. Dette gjelder kun Mandag til Fredag. Pakker blir ikke sendt Lørdag og Søndag. Posten og PostNord bruker som regel alt fra 2-5 dager.

Leveringsalternativer

Pakke i Postkassen - Pose på døren (Posten)

MERK: Ordrer over 1600kr sendes ikke med dette leveringsalternativet.
Leveringsalternativet Pakke i Postkassen er kun tilgjengelig som fraktmetode dersom varene i handlekurven er gyldige for dette leveringsalternativet. Etter at ordren er registrert gjøres det en ytterligere adresse og varesjekk, som i enkelte tilfeller gjør at ordre må byttes til leveringsalternativet PostNord MyPack.

Samtykke
Kunde samtykker og aksepterer i kassen at pakken kan henges på døren i en pose hvis sendingen av ulike grunner ikke får plass i postkassen.
Kriterier for Pose på døren:
- Avstanden fra postkasse til mottakers dør må ikke være mer enn 250 m.
- Hus må være tydelig merket med husnummer og oppgang.
- Døren må være tydelig merket med mottakers navn.
- Posten må ha adgang til mottakers dør, f.eks. ved låst ytterdør til felles inngang.


I tilfeller der kriteriene over ikke er oppfylt blir sendingen levert til mottakers postkontor eller Post i butikk for utlevering mot et hentesendingstillegg. Her vil du få en SMS eller hentemelding når din ordre er klar for henting.
PostNord MyPack Collect

Levering til din butikk i nærheten.
PostNord Hjemlevering

Vi tilbyr hjemlevering med PostNord hjem til din bostedsadresse på bakkenivå. Du må være hjemme for å motta leveransen. Leveringstidspunkt avtales direkte med transportør. PostNord Hjemlevering har en fastpris på 99,- ink mva uansett ordresum. 

Fraktpriser
FRI FRAKT over 999,- ink mva på leveringsalternativ Posten Pakke i Postkassen og PostNord MyPack Collect bestillinger. 

Posten Pakke i Postkassen – Pose på døren: 49,- inkl mva for ordrer under 1000,- inkl mva

PostNord MyPack: 59,- ink mva for ordrer under 1000,- inkl mva.

PostNord Hjemlevering har en fastpris på 99,- ink mva uansett ordresum. 

Alt sendes direkte fra Norge uten gebyrer og ingen toll.